niedziela, 12 maja 2013

I love sh ..:)

Hej dziewczyny!:)

W dzisiejszym poście nie wstawie  żadnej stylizacji ale podzielę się z Wami częścią mojej i Anety szafy prezentując ulubione ciuchy pochodzace z sh.:)

Do tego posta zainspirował mnie niedawno odkryty portal Vinted.pl, gdzie można kupować i wymieniać się fajnymi i oryginalnymi ciuchami. Na forum tego portalu jeden z wątków dotyczył łowów z SH i dziewczyny pokazywały tam naprawdę świetne rzeczy
Aneta do sh chodzi od bardzo dawna pamięta nawet czasy gdy kiermasze odzieży używanej organizowane były w szkołach, stamtąd pochodziły jej pierwsze klasyczne jeansy LEVISa, ja do sh przekonałam dość nie dawno ale pokochałam je od razu za różnorodność styli, rodzajów a przede wszystkim wymiarów, bo w sieciówkach często nie mogłam znaleźć dla siebie rozmiarów.


Jako pierwsze zaprezentuje wam perełki Anety.

KOBALTOWA SUKIENKA 2 zł






KORONKOWA ATMOSPHERE(11zł)





BIAŁO CZARNA ONLY(5 zł)






A teraz moje perełki, wiele z nich prezentowałam już na blogu


KORONKOWA BLUZKA(5zł)






JEANSOWA KURTKA(10zł)








SPODNIE AZTEC(11zł)


























MGIEŁKA(4 ZŁ)


























TOP(3,50)







































No i jeszcze nasze ukochane torebki
(biała-8.25, granatowa prostokątna-3zł, granatowa-1.5)





































Jak wam się podobają te ciuszki?
Lubicie kupować w SH?
Czekamy na wasze komentarze.




Zapraszamy też na nasz profil na vinted.pl