niedziela, 12 maja 2013

I love sh ..:)

Hej dziewczyny!:)

W dzisiejszym poście nie wstawie  żadnej stylizacji ale podzielę się z Wami częścią mojej i Anety szafy prezentując ulubione ciuchy pochodzace z sh.:)

Do tego posta zainspirował mnie niedawno odkryty portal Vinted.pl, gdzie można kupować i wymieniać się fajnymi i oryginalnymi ciuchami. Na forum tego portalu jeden z wątków dotyczył łowów z SH i dziewczyny pokazywały tam naprawdę świetne rzeczy
Aneta do sh chodzi od bardzo dawna pamięta nawet czasy gdy kiermasze odzieży używanej organizowane były w szkołach, stamtąd pochodziły jej pierwsze klasyczne jeansy LEVISa, ja do sh przekonałam dość nie dawno ale pokochałam je od razu za różnorodność styli, rodzajów a przede wszystkim wymiarów, bo w sieciówkach często nie mogłam znaleźć dla siebie rozmiarów.


Jako pierwsze zaprezentuje wam perełki Anety.

KOBALTOWA SUKIENKA 2 zł






KORONKOWA ATMOSPHERE(11zł)





BIAŁO CZARNA ONLY(5 zł)






A teraz moje perełki, wiele z nich prezentowałam już na blogu


KORONKOWA BLUZKA(5zł)






JEANSOWA KURTKA(10zł)








SPODNIE AZTEC(11zł)


























MGIEŁKA(4 ZŁ)


























TOP(3,50)







































No i jeszcze nasze ukochane torebki
(biała-8.25, granatowa prostokątna-3zł, granatowa-1.5)





































Jak wam się podobają te ciuszki?
Lubicie kupować w SH?
Czekamy na wasze komentarze.




Zapraszamy też na nasz profil na vinted.pl


14 komentarzy:

  1. Trafiłam tu z vinted! ;) Zazdroszczę zdobyczy z SH, mi jeszcze się nie udało upolować takich perełek, jakoś nie mam do tego talentu :(
    / obserwuję bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale łupy! Siwetne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę świetne ciuszki:)

    obserwujemy? :)
    http://balaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne łupy! ja uwielbiasz szperać w sh :) zawsze coś ciekawego można wydobyć z otchłani nieraz nieciekawych ciuszków :)

    pozdrawiam i dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieźle, zapraszam do mnie ;)
    http://igosia56.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. w sh można znaleźc czasami naprawde świetne rzeczy. Podoba mi się bardzo kobaltowa i koronkowa sukienka. Dodaję do obserwowanych ;)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale fajne ciuchy. Obserwuję twojego bloga, jeśli chcesz to odwiedź mojego:
    Fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Koronkowa sukienka jest piękna, a kurta jest przecudowna! :o
    to fakt, w sh czasem można dostać na prawdę świetne rzeczy ;)
    pozdrawiam! ;)))

    zaadyszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, kobaltowa sukienka prześliczna!♥

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne ubranka <33 sama bym chciała mieć takie
    wsiecii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za wciągniecie w nałóg chodzenia po SH , zrozumiałam że naprawdę się opłaca :)
    Kurtka Jeansowa !!!!! <3

    kises from http://whatsmylifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurtka... Ja już nic nie mówię :D
    U mnie trochę tych sh jest, jest i duży targ, chociaż tam cenowo zazwyczaj nie jest o wiele taniej niż w sklepach. Chociaż... może w wakacje połażę po paru dzielnicach i poszukam jakiegoś taniego zakątka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kupować a sh , można tam natknąć się na prawdziwe perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 50 yr old VP Quality Control Aarika Longmuir, hailing from Saint-Sauveur-des-Monts enjoys watching movies like Not Another Happy Ending and Stand-up comedy. Took a trip to Monastery of Batalha and Environs and drives a Ferrari 275 GTB Alloy. zawartosc

    OdpowiedzUsuń