niedziela, 14 lipca 2013

Neon &strips

W dzisiejszym poście postawiłam na supermodne w tym sezonie paski i neony które idealnie komponują się z letnią opalenizną.
Miętową koszulkę prezentowałam wam jakiś czas temu w poście o moich second handowych "łupach", natomiast szorty w paski to mój nowy nabytek z aukcji allegro.
Trampki ala Vans stały się moimi kolejnymi ulubionymi butami zaraz po różowych espadrylach i na pewno nie raz je  tutaj jeszcze zaprezentuję .Jako dodatki wybrałam kolorowe sznurkowe bransoletki i duży miętowy zegarek, a na ramię poręczną materiałową torbę.
Mam nadzieję że tym zestawem podbiję hiszpańską plażę ( a także serca hiszpańskich przystojniaków:)))

Jak zwykle czekam na wasze komentarze
Ania


Dziś mam na sobie
shorts-allegro
shirt-sh
bag-sh
watch-allegro
shoes-new look














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz