sobota, 13 lipca 2013

OBEY

Wszystkim którzy interesują się moda nie muszę na pewno przedstawiać tej marki.
Szara bluza z czerwonym napisem OBEY to pozycja  która powinna znaleźć się w szafie każdej fashionistki.
Ja oczywiście o takiej od dawna marzyłam ale cena oryginalnej bluzy tej marki przekracza możliwości finansowe większości nastolatek.
Byłam więc w głębokim szoku gdy właśnie taką bluzę zobaczyłam na wieszaku w pobliskim sh :)
Nawet jej nie przymierzając, szybko zapłaciłam i poleciałam z tym cudeńkiem do domu.
Bluza okazała się idealna, i mam tysiące pomysłów na stylizację z nią, a jeden z nich chciałam wam właśnie dziś przedstawić.

W dzisiejszym outficie bluzę zestawiłam z czarnymi spodniami w geometryczne wzory i malinowymi trampkami z New Look-a  wzorowanych na klasycznych  Vansach


Dziś mam na sobie:
blouse-obey/sh
pants-C&A
shoes-new look












Kochani!!

Od kilku dni mój blog ma własnego 
FANPAGE

 Zapraszam do odwiedzania i obserwowania:))



P.S. Będe wdzięczna jak ktoś bardziej doświadczony poradzi mi jak mam ustawić ikonkę facebook na swoim blogu:))


CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE 


ANIA





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz