poniedziałek, 8 lipca 2013

Flowers ale everywhere

W dzisiejszej mojej stylizacji chciałam wam pokazać kilka nowości z mojej szafy.
Ponieważ za tydzień jadę na wakacje  i jest to mój pierwszy wyjazd za granicę,trochę poszalałam i kupiłam sporo rzeczy na wyjazd:)
Dodatkowo w sklepach okres wyprzedaży w pełni więc jak tu nie skorzystać:))
Do czarnej koszulki z napisem ozdobionej ćwiekami dobrałam spodnie w kwiaty (od których od dawna marzyłam)czarną torebkę z ćwiekami i moje ukochane espadryle.
Całość moim zdaniem tworzy fajny, kobiecy a zarazem lekko rockowy outfit.
A wam jak się podoba?

shirt- C&A
trousers- Tally Welji
shoes- New Look
bag-  H&M


Czekam na wasze komentarze zarówno na temat outfitu 
jak i waszych planów wakacyjnych

Ja o swoich napiszę w następnym poście ;P



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz