sobota, 29 czerwca 2013

secret garden


I w końcu długo wyczekiwane wakacje :))
Z pewnym smutkiem pożegnałam szkołę bo to już ostatni rok w gimnazjum i na pewno będzie mi brakowało ludzi z tej szkoły  i atmosfery. Jednak idzie nowe i niedługo zacznę kolejny etap swojej edukacji-szkołę średnią,i mam nadzieje że uda mi się wszystko co zaplanowałam wiec trzymajcie kciuki:)

W dzisiejszej stylizacji postawiłam na różne odcienie pasteli, co łącznie z otoczeniem w którym robione było zdjęcie dało  fajny kobiecy lekko eteryczny efekt.
Na spódniczkę typu mini max polowałam już od pewnego czasu i  w końcu udało mi się taką znaleźć w sklepie Carry.

Do spódniczki dobrałam miętową koszulę , proste brązowe sandałki i różowo-złoty wisior.

Mam na sobie:
shirt-new look
skirt-carry
shoes-new look
necklace-h&m


Jak zwykle czekam na wasze komentarze







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz