sobota, 25 maja 2013

American style

Przepraszam ze tak długo znowu mnie nie było ale zbliżająca się  końcówka roku i tym samym końcówka gimnazjum powodują że głownie siedzę i sie ucze,

Dzisiaj postawiłam na troszkę inną , luźniejszą stylizację  i mam nadzieje że taki outfit (trochę odmienny od wszystkich dotychczas)  też wam się spodoba:)

Duża bordowa bluza(chyba męska:)) to jeden z ostatnich zakupów z sh, do tego wybrałam szare klasyczne jeansy i proste granatowe trampki.
Czapka to chyba jeden z pierwszych w moim życiu  tak tanich zakupów bo upolowałam ją w sklepiku wszystko za 1 zł:))


A efekty zestawienie wszystkiego razem są  takie:))










3 komentarze:

  1. Ale fajnie. Też chce takie. (:

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Luźne outfity są jak najbardziej fajne. Twój mi się bardziej spodobał,wszystko że sobą gra,widać że się w tym dobrze czujesz u to jest najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna bluza! zazdroszczę takiego łupu z SH ;p

    OdpowiedzUsuń