niedziela, 26 maja 2013

beach outfit 26/05/13


Wprawdzie do lata jeszcze trochę czasu ale ponieważ nie długo kolejny długi weekend pomyślałam że w dzisiejszej stylizacji korzystając z niedzielnego słońca postawie  na luźniejszy wakacyjny outfit, przy okazji pokazując wam kilka nowości z mojej szafy.

Spodenki które wybrałam to jedna z moich przeróbek starych za małych jeansów(ostatnio wziełam się ostro za przeróbki-niestety z różnymi skutkami :)))
Biały sweterek oversize i seledynowy krótki topik wyszperałam nie dawno w sh, a okulary i różowe espadryle to łupy z zeszłotygodniowego wypadu do Galerii Mokotów.

Co myślicie o takim zestawie?
Czekam jak zwykle na wasze komentarze

Dziś mam na sobie:
t-shirt-sh
sweater-sh
shorts-DIY
shoes-new look
glasses-h&m








































11 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja, patrząc na twój outfit bardziej zaczęłam tęsknić za latem, ciekawy blog zaczęłam obserwować..zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz. (:

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale z Ciebie chudzinka ;)
    Piękny set! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny strój :)

    wpadnij do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  5. masz figurę marzenie no i świetny ubiór, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny lekki zestaw:) pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie dłuuugie nogi;D
    Buty z flossy style?;>

    OdpowiedzUsuń
  8. such a beauty <3
    http://whatsmylifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia. Zajebista modelka. No i fotograf chyba dobry :)

    OdpowiedzUsuń