wtorek, 28 maja 2013

flower outfit 28/05/13

Nie wiem jak u was ale w Warszawie ciągle leje deszcz i najchętniej siedziałabym w domu w kubkiem ciepłego kakao i nigdzie nie wychodziła:)
Dziś nad odczarowanie tej okropnej pogody postawiłam na  lekką wiosenną stylizację.
Zestaw prosty ale jak dla mnie efektowny i kobiecy.
Mgiełka floral to prezent od siostry wyszperany w  sh( tak, tak przyznaję się JESTEŚMY UZALEŻNIONE od zakupów w SH:))) do tego wybrałam czarne leginsy i klasyczne szpilki.
Jako dodatki dobrałam złoty wisior, mała torebkę z Primarka i ostatnio prezentowane okulary z H&M


Jak wam sie podoba ten zestaw?

Mam na sobie:
leggings-n/n
shirt-atmosphere/sh
shoes-allegro
glasses-h&m
bag-primark/allegro



































7 komentarzy:

  1. Świetny zestaw. Śliczna koszula. ;)

    nummifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw, chociaż ten wisior nie za bardzo mi pasuje, ale jest ok. (:

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale jesteś szczupła pozazdrościć;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Each stylizatin with the same heels, but without it is okay.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia. Zajebista modelka. No i fotograf chyba dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę tylko z ciekawości zapytać ile ważysz przy jakim wzroście?:)

    OdpowiedzUsuń