piątek, 16 sierpnia 2013

green day

Dawno mnie tu nie było ale to dlatego ze ciągle jestem w rozjazdach i nie zawsze mam dostęp do komputera i internetu 
Ostatni tydzień spędziłam u babci i świetnie się bawiłam mimo ze towarzystwo troszkę młodsze..i czasami trochę dziecinne, ale warto czasami oderwać się tej powagi dnia codziennego i pobawić w podchody czy inne podwórkowe zabawy:)

Zestaw który na dziś wybrałam jest idealny zarówno na plażę, na miasto czy na wycieczkę.
Przyznam szczerze ze długo nie mogłam przekonać się do tej sukienki, ale po Hiszpanii zmieniłam zdanie bo okazała się idealna zarówno na plaże, na miasto czy do klubu.
Do sukienki dobrałam moje ukochane espadryle i małą granatową kopertówkę .


Jak wam się podoba ten zestaw?

Mam na sobie:

dress-h&m
shoes-new look
bag-sh


Jak zwykle czekam na wasze komentarze














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz