niedziela, 31 marca 2013

Bourjoils ,Maybelline and other

Cześć wszystkim !

Pogoda jak na święta jest fatalna po prostu więc.. postanowiłam dodać dziś  post będzie o moich ulubionych kosmetykach do makijażu .Nie należę do dziewczyn które wyglądają jak "Barbie "ale jak każda z nas lubię się pomalować.

Podkład Maybelline Affinitone dostałam jakiś czas temu w prezencie razem z pudrem z tej samej serii i zakochałam się w nim od pierwszego użycia.
Mój  odcień to nr 3  Light Sand Beige, idealny dla wszystkich "bladolicych" które mają tak jak ja problem z wyborem właściwego odcienia podkładu.

Mascara Max Factor 2000 CALORIE  to już klasyka, którą na pewno każda z was zna, i doskonale wie jaki wyjątkowy to tusz.

W mojej kosmetyczne nie może zabraknąć też  2 delikatnych róży: tańszego ale naprawdę porządnego różu z jedwabiem i Witaminą E  firmy Wibo  oraz już klasycznego  różu firmy Bourjoils (niestety w cenie regularnej ok 50 zł mi udało się go kupić  na promocji w  Superpharm za 30 zł )
Czasami , zwłaszcza w lato gdy skóra jest ślicznie opalona zamiast różu używam  kupionego za dyszkę bronzera MISS SPORTY.

Jednym z moich ukochanych kosmetyków jest podwójna paletka 96 cieni(którą dostałam w spadku siostrze która przerzuciła się na małe, klasyczne paletki )
Na co dzień do szkoły używam cieni pastelowych, delikatnych, ale na większe wyjścia i szaleństwa wybieram bardziej wyraziste i soczyste kolory których w tej palecie nie brakuję .

Jednak największą moją miłością kosmetyczną są cudowne kolorowe LAKIERY DO PAZNOKCI.
Nieważna firma, cena czy kolor:)
Ważne by było ich dużo:)

A wy jakie macie swoje ulubione kosmetyki?

Czekam na wasze komentarze:)


Jeszcze jedno 
Obiecuje Wam że jutro wstawię już jakąś stylizację, której tak dawno tu nie było :P







1 komentarz: