poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Spring of return...


Nie da się ukryć że Zima nas wyjątkowo polubiła i przegoniła skutecznie wiosnę, za nic sobie biorąc kalendarz.

O zdjęciach w plenerze moge oczywiście pomarzyć, a nawet zwykłe wyjście na dłuższy spacer to propozycja jak dla mnie tylko dla odważnych.Wieczorem udało mi się uchwycić taki o to widok z okna  i postanowiłam się z wami podzielić tym świątecznym (bardziej bożonarodzeniowym:)obrazkiem.






Stylizacja którą dziś dla was przygotowałam to jeden z moich pomysłów na dziewczęcy wiosenny look (wiosno PRZYJDŹ!!!:))

Jasnoróżowe rurki to jeden z moich lepszych nabytków z wyprzedaży. Spodnie w regularnej cenie kosztowały 99 zł mi udało się je upolować za 19.90(i jak tu nie kochać WYPRZEDAŻY:))

Biała bluzeczkę i jeansową kurteczkę już  wcześniej prezentowałam, nowością są dodatki: mała torebeczka Atmosphere, kolorowe bransoletki i  różowo- złoty wisiorek który tak naprawdę jest paskiem od spódniczki z H&M:)



Dziś mam na sobie:
trousers-Cubus
shirt-CH LAND
bag-Atmosphere/allegro
jacket-sh
bracelets-C&A
necklace/belt-H&M


Co myślicie o takiej stylizacji?
Czekam na Wasze komentarze:)
Ania











6 komentarzy:

  1. Bardzo dziewczęco i wiosennie, tylko kiedy można będzie ja założyć:/

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny blog obserwuje ;) zapraszma na fashionbydux.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że dopiero zaczynasz przygodę z bloggowaniem.
    Mogę Ci w tym pomagać ! obserwuję !

    zula-zully.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki ! Zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń