czwartek, 4 kwietnia 2013

Youth is beautiful

W dzisiejszej mojej stylizacji postawiłam na supermodne w tym sezonie PASKI.

Bluzka oversize z NEW LOOK-a to jedna z moich ukochanych pozycji w szafie, mogłabym ją nosić praktycznie wszędzie i zawsze:)
Dzisiaj postanowiłam zestawić ją z krótkimi  niebieskimi szortami w delikatne prążki,  czarnymi rajstopami i klasycznymi szpilkami. Do tego dobrałam  proste dodatki-plastikowe bransoletki i białą kopertówkę do ręki.
Całość tworzy według mnie idealny look na wiosnę.
Oby tylko w końcu śnieg stopniał, bo serdecznie mam juz dość tej zimy:)


Dziś mam na sobie:

t-shirt-New LOOK
shorts-sh
bracelets-C&A
tights-n/n
shoes-czasnabuty.pl
bag-sh





Co myślicie o dzisiejszej mojej stylizacji?

Czekam na wasze opinie:)

Ania

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz