piątek, 5 kwietnia 2013

FLOWER POWER

W dzisiejszej stylizacji postawiłam na pastele i kwiaty by choć trochę poczuć powiew spóźnionej wiosny.
Kwiecista spódniczka w gumkę to jeden z moich ulubionych ciuszków przede wszystkim dla tego ze jest idealna dla wszystkich  "szczuplejszych"dziewczyn dla których tradycyjnie szyte spódniczki są często za szerokie.
Do tego dobrałam delikatną liliową bluzeczkę z ukochanym kołnierzykiem bebe, i grafitowe rajstopy.
Jako dodatek wybrałam tym razem delikatną czarną bransoletkę i biała kopertówkę.
Wiem że ta torebką ostatnio często się pojawia w moich stylizacjach, ale po prostu ją pokochałam, zwłaszcza że naprawdę do wszystkiego pasuję:)

Dziś mam na sobie:
skirt-House
blouse-C&A
tights-n/n
bag-sh






















2 komentarze:

  1. Bardzo lubię pastelowe, nienasycone kolory, kojarzą mi się bardzo wiosennie, tak jak zresztą i motyw kwiatowy, który uwielbiam. :) Torebkę masz piękną, więc nie dziwię się, że często z niej korzystasz. :)

    OdpowiedzUsuń