sobota, 30 marca 2013

Dreams come true

Przepraszam ze tak długo mnie tu nie było ale zebrało się kilka spraw które zupełnie pochłonęły mój  wolny czas.
Sprawy te głownie dotyczyły szkoły ( kilka ważnych klasówek i spotkania informacyjne w licem) ale także jednego z fajniejszych wydarzeń w moim życiu- wyjątkowego  koncertu Justina Bibera w Atlas Arenie w Łodzi .
Szczęścię się do Mnie uśmiechnęło i miałam okazję uczestniczyć w tym wyjątkowym wydarzeniu z moimi ukochanymi  dziewczynami 
Koncert był niesamowity,atmosfera cudowna ,a wykonanie jak zwykle na najwyższym poziomie.

Niestety ze względu na chorobę mojego prywatnego fotografa nie dodam dziś żadnej stylizacji  wrzucam natomiast kilka zdjęć z koncertu.
 


 






Pozdrawiam 


Ania:)
                                                              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz