niedziela, 17 marca 2013

MI PASSION

W dzisiejszym poście nie opublikuję żadnej stylizacji, chciałam bym natomiast  podzielić z wami tym co KOCHAM oprócz mody czyli tańcem i językiem hiszpańskim.

Moją przygodę z tańcem rozpoczęłam gdy miałam 9 lat, od zajęć w pobliskim Domu Kultury
Dziecinne zabawy przerodziły się w moją pasję w coś najważniejszego w moim życiu :)
Tańczę do teraz (choć miałam długie przerwy ),jestem  mieszanką stylów od hip hop-u do jazz próbowałam już wszystkiego oprócz tańca towarzyskiego.




Do języka hiszpańskiego przekonywałam się stopniowo. Zaczęło się  od obowiązkowego hiszpańskiego w szkole podstawowej, potem wybrałam gimnazjum dwujęzyczne, a teraz jeśli tylko szczęście mi dopiszę to spełni się moje marzenie i będę kontynuować naukę w Liceum  Cervantesa.
Obecnie nauka hiszpańskiego stała się dla mnie nie tylko obowiązkiem ale i przyjemnością.
Zaczęłam angażować sie w różne projekty związane z językiem hiszpańskim, tłumaczę sobie teksty piosenek i nawet FB mam ustawionego po hiszpańsku, bo dzięki temu codziennie uczę się nowych słówek i zwrotów.


Od lutego moja pasją do języka hiszpańskiego postanowiłam dzielić się z innymi i założyłam lifestylowego bloga po hiszpańsku.
Są to dopiero początki, ale sukcesywnie będę go rozwijać tak jak tego bloga więc serdecznie zapraszam.

adres bloga 


Przy okazji chciałabym was zaprosić na drugiego bloga którego zaczynamy tworzyć  z moją siostrą.
Tym razem to ona dzieli się z innymi swoja pasją jaką jest gotowanie, a jestem jej recenzentem kulinarnym i degustatorem:)

Bloga znajdziecie


Zapraszam do odwiedzania naszych blogów i komentowania

Pozdrawiam,Hasta luego 

Ania i Aneta

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=HU8mS7Rl_1Q

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz