sobota, 16 marca 2013

SATURDAY


W dzisiejszej stylizacji chciałabym wam zaprezentować  2 nowości z mojej szafy-buty i sweterek.

Dzisiejszy zestaw to moja propozycja na co dzień, idealny do szkoły, na spacer czy wypad z przyjaciółka.

Na prostą czarną  koszulkę z rękawem ¾ , założyłam szary sweter oversize , do tego czerwone rurki(prezentowałam wam je także tutaj i zamszowe czarne sztyblety.
Całość uzupełniają  dodatki w kolorze czerni i czerwieni – duży wisor na łańcuszku, bransoletka z guzików(robota mojej siostry:) i  mała torebka a'la chanelka.

Jak wam się podoba ta stylizacja?
Czekam na wasze komentarze

Ania



DZIŚ MAM NA SOBIE:

  


TROUSERS-BERSHKA

SHIRT-N/N

SHOES-czasnabuty.pl

SWEATER-TERRANOVA


NECKLACE-ALLEGRO


BANGLE-HAND MADE


BAG-ALLEGRO




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz