środa, 6 marca 2013

FASHION PHILOSOPHY


W dzisiejszej stylizacji  postawiłam na różne odcienie czerwieni

Bluzkę w paski z tegorocznej wyprzedaży w f&f zestawiłam z  ciemnoczerwonymi rurkami  i klasycznymi czarnymi szpilkami.

Do tego  malinowa torba Longchamp którą dostałam od moich ukochanych dziewczyn na urodziny i  duży złoty wisior.

Całość tworzy idealny zestaw na wypad z przyjaciółka czy randkę , a po zamianie szpilek na baleriny powstaje idealny look na co dzień do szkoły( szpilki na lekcji na pewno nie przejdą :)
   
                                    SHOES-BUTY
                                    SHIRT-  F&F
                              BAG -LONGCHAMP
                           TROUSERS-BERSHKA  
                            NECKLACE -PROMOD 
                       
                            
                           
                                  
                                 

Dziękuje za wyświetlenia i proszę o komentarze <3




2 komentarze:

  1. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuuje bardzo :)!Już obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń