niedziela, 3 marca 2013

SPRING TIME


Wprawdzie jednego posta już dziś dałam, ale robiąc niedzielne porządki w szafie wpadłam na pomysł przedstawienia mojego ulubionego wiosennego zestawu.

Czarne rajstopy i krótkie jeansowe spodenki zakładam na przekór wszystkim tym który załamują ręce na widok moich delikatnie mówiąc "szczupłych" nóg.


Jeansowa krótka kurteczka którą wygrzebałam za grosze w SH to pozycja która nigdy nie wychodzi z mody, a zwykła szara koszulka dzięki dodatkowi odblaskowej żółtej koronki powoduję że nikt nie przechodzi obok mnie obojętnie.

Do tego klasyczne czarne szpilki, błekitny pasek i delikatna bransoletka.

Całość tworzy idealny zestaw do kina czy na kawę z przyjaciółką.


T-SHIRT-CUBUS

SHORTS-TERRANOVA

JACKET-SH

TIGHTS-N/N

BELT-RESERVED

BANGLE-ORSAY

SHOES-czasnabuty.pl






























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz