niedziela, 3 marca 2013

I LOVE SHOPPING

W czasie gdy mój prywatny fotograf(dzięki siostra:)) przygotowuję zdjęcia na kolejny post ja postanowiłam podzielić się z wami moim Must HAVE z wiosennych kolekcji sklepów.

Mam nadzieje ze już nie długo wszystkie te cudeńka uda mi sie zakupić i oczywiście wrzucić na bloga.

A co wy myślicie o tych propozycjach
Co jest waszym must have z wiosennych kolekcji?

SHIRT



RIVER ISLAND
                                                                    
RIVER ISLAND

H&M




TROUSERS
NEW LOOK

H&M

RIVER ISLAND  



SHOES
SPRINGFIELD
                                         
                                                                
RESERVED

   RIVER ISLAND   


    ACCESORIES




                                      
 RIVER ISLAND
 
     RIVER ISLAND 



       

                                                                    RABBEL      
















Please comment :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz