środa, 13 marca 2013

BLACK & WHITE



W dzisiejszej stylizacji postawiłam na klasykę.

Każda z nas ma w szafie taki zestaw idealny na egzamin, rozmowę kwalifikacyjną czy ważne uroczystości. Mnie nie długo czeka jeden z ważniejszych egzaminów w życiu-egzamin gimnazjalny i pewnie  właśnie ten zestaw wybiorę na ten dzień.


Gładką lekko błyszcząca bluzkę bez rękawów, zestawiłam z czarną mini, klasycznym czarnym kardiganem, gładkimi rajstopami  i zamszowymi prostymi  szpilkami.
Czarno srebrne korale (pożyczone od siostry, która jest maniaczką wszelakich kulek:)mimo ze dość duże tworzą subtelny dodatek.

Do tego zamiast tradycyjnej  czarnej  kopertówki dobrałam  biała torebkę na pasku  (prezentowałam ją także tutaj)co moim zdaniem  lekko przełamuję  „powagę” stylizacji.




A co wy myślicie o takim połączeniu?
Czekam na wasze komentarze.




MAM NA SOBIE:

blouse-ch land
skirt-terranova
sweater-sh
handbag-sh
tights-n/n
shoes-czasnabuty.pl
necklace-c&a


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz