niedziela, 10 marca 2013

VINTAGE

Tak jak obiecałam wrzucam dziś moją  kolejną stylizację.
Niestety  nie jest to plener bo pogoda po prostu jest straszna, od rana sypię śnieg , a na samą myśl o zdjęciach przy takiej temperaturze robi mi się zimno.

W mojej dzisiejszej stylizacji postawiłam na subtelne połączenie koloru bordo z bielą.
Koronkowa bluzeczka zapinana z tyłu na guziczki to moja perełka z sh,do tego rozkloszowana spódniczka, czarne rajstopy, lordsy(prezentowałam je także
TUTAJ i delikatne dodatki.

Torebka to mój wczorajszy(uważam że bardzo udany)nabytek wyszperany w pobliskim SH.

Spędziłam tam ponad godzinę ale myślę ze warto było zwłaszcza że 8,25 zł starczyło by takie cudeńko znalazło się w mojej szafie.

Wczoraj odebrałam też długo wyczekiwane czarn zamszowe sztyblety, nie długo na pewno je tu zaprezentuję.

 MAM NA SOBIE:

blouse-sh
skirt- river island
tights-n/n
shoes-new look
handbag-sh
pearls-n/n 
belt-sh 

 
Jak podoba wam się ten zestaw?

Zapraszam do komentowania.
























  

4 komentarze: