środa, 10 kwietnia 2013

bye-bye winter :)





Ostatnio były posty na przywitanie wiosny więc tym razem publikuję post na POŻEGNANIE ZIMY i mam nadzieje że już niedługo zimowe ciuchy schowam głęboko w szafie.

Dzisiejsza stylizacja to mój zestaw z weekendowego spaceru, prosty i wygodny czyli idealny miejski look.
Bluza  to mój kolejny udany zakup z wyprzedaży w Cubusie (czasami opłaca się nosić rozmiar XS:)
Do tego wybrałam proste bordowe spodnie i kurtkę parkę wyszperaną  w sh.
Ponieważ w weekend temperatura (wkońcu:))wzrosła i śnieg powoli zaczął topnieć, zimowe buty zamieniłam na czarne błyszczące kalosze.


Jak wam się podoba ta miejska stylizacja
Czekam na wasze komentarze.

Dziś mam na sobie:

Parka -H& 
Bluza-Cubus
Torba- Longchamp
Kalosze- RYŁKO 
 

































3 komentarze:

  1. Ja już oficjalnie na blogu zimę pożegnałam, widzę, że ty też ;)
    Żeby być szczerą przyznam, że zajrzałam tu dlatego, że na jednym blogu napisałaś w komentarzu, że uczysz się hiszpańskiego od paru lat - a ja, nie wiem czemu, czuję dziwną więź ze wszystkimi, którzy tak jak ja się tego języka uczą :)
    Haha, właśnie teraz siedzę nad zadaniami z subjuntivo ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie miałam jeszcze okazji tam jechać, ale za to w tym roku rozmawiałam trochę z paroma osobami z Hiszpanii :) Biorę udział w wymianie, z tym że ja przyjmowałam dziewczynę z Turcji i prawdopodobnie tylko tam uda mi się w przyszłym roku pojechać (ale cicho liczę również na Hiszpanię i Szwecję).
      To udanych wakacji życzę, może spotkasz gdzieś ekipę z Polsatu :D

      Usuń
  2. obserwuje;)

    wwww.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń