sobota, 13 kwietnia 2013

Hello spring !!:)



No i w końcu moje drogie mamy wiosnę.:)))

Wprawdzie wczoraj praktycznie pół dnia padało a dziś to nawet mała burza przeszła ale temperatura przekroczyła magiczny próg 10 stopni i od razu jakoś fajniej się żyję .

W dzisiejszej mojej stylizacji chciałabym wam zaprezentować dwie nowości pochodzące z wtorkowego maratonu po  sh- kwiecistą delikatną koszulę  i granatową mała torebeczkę które zestawiłam z prostymi jeansami i  jasnoszarymi czółenkami.


Jak wam się podoba taki zestaw?
Czekam na komentarze

MAM NA SOBIE:

jeans-h&m
shirt-sh
shoes-ccc
bag-sh
bangle-c&a
















3 komentarze:

  1. Nie no, super. Moja mama ma te same buty ;D
    Typowo wiosenny, przyjemny zestaw - zmieniłabym tylko torebkę na jakąś mniej... hm, zabrakło mi słowa... sztywną? Bo ten kształt jakoś mi tu nie pasuje ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna bluzeczka :) zapraszamy do nas http://lifeandpassion88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż to za ślicznotka jak zwykle sexxy :D
    Kisses :*
    Aneta from
    www.whatsmylifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń