sobota, 4 maja 2013

aztec day

Przepraszam ze tak długo Mnie nie było ale zupełnie pochłonęła mnie nauka i przygotowania do egzaminu gimnazjalnego.
Na szczęście egzamin już za mną i w końcu można troszkę się wyluzować więc wracam do pisania.
Dzisiaj chciałabym wam troszkę wynagrodzić moje długie milczenie i przedstawię wam w sumie 3 stylizację gdzie główną role zagrały cudowne spodnie aztec z H&M wyszperane kilka dni temu w sh.

Ponieważ nie mogłam się zdecydować w jakim połączeniu je Wam zaprezentować (Aneta upierała się przy koronkowej bluzce, ja przy miętowym oversize) pomyślałam ze zaszaleję i zrobię dziś AZTEC DAY z 3 stylizacjami.

A wam który outfit najbardziej się podoba?
Czekam na komentarze

Pierwsza stylizacja to propozycja romantic look.

Spodnie Aztec zestawiłam z białą koronkowa bluzeczką, czarnymi szpilkami i moją ukochaną biała kopertówką.


Mam na sobie:
trousers-h&m(sh)
shirt-sh
shoes-allegro
bag-sh






































Druga moja stylizacja to propozycja classic style.

Spodnie Aztec zestawiłam z miętową bluzką oversize, czarnymi szpilkami i dużą kremową torbą teczką z New LOOK.


Mam na sobie:
trousers-h&m(sh)
shirt-sh
shoes-allegro
bag-New Look

































Moja ostatnia stylizacja to mój pomysł na city style

Spodnie aztec zestawiłam z prostym różowym topem , czarną kamizelką z ćwiekami i klasycznymi jasnymi balerinkami, na ramię duża jasna torba która pomieści i książki do szkoły i ciuchy na zajęcia taneczne czy fitness.


Mam na sobie:
trousers-h&m(sh)
shirt-sh
vest-stradivarius
shoes-allegro
bag-New Look












7 komentarzy:

  1. aztec <3
    besos http://whatsmylifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza stylizacja najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne spodnie, trzecie zestawienie najbardziej mi sie podoba:)
    Pozdrawiam
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie najbardziej do gustu przypadła stylizacja nr 2 z miętowym oversize'm ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężko stwierdzić, wszystko bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsza ostatnia <3
    Zapraszam do mnie :) przystandiy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń