wtorek, 18 czerwca 2013

boy style /weekend with Nash

Dzisiejszy post  będzie pokazywał  kawałek mojego osobistego życia :)
Dzis przedstwie wam 2 zestawy z spodniami w troszkę "chłopięcym" stylu  które sama przerobiłam  ze  przeróbka sie udała :)
W pierwszej stylizacji zalozylam bluzkę w paski ktore są modne w tym sezonie i do tego czapke rebell aby dodać stylizacji jeszcze wiecej "pazura "do tego moje ekspadryle które uważam za najwygodniejsze buty świata :)!:)

W drugiej stylizacji zalożylam koszule w krate i czerwona bandamkę ,chciałam pokazac trochę styl PIN UP ale baardzo odbiega od  reczywistych dzialań :)

Dzisjejsza stylizacja jest na tyle oryginalna dlatego,że za aparatem stała inna osoba tak samo mi bliska jak Aneta :) Moja przyjaciolka Nash,z którą spędzam każdą wolna chwile :)
Więcej o niej możecie zobaczyć na jej blogu i na naszym kanale na YT :)


                                                      DZIŚ MAM NA SOBIE
                                                         
                                                         CAP-REBBEL
                                                          SHORTS-DIY
                                                          BLOUSE-F&F
                                                         SHOES-NEW LOOK
                                                         


                         A wy co sądzicie o tej stylizacji?

                        Czekam na wasze komentarze :)



BLOG NASH :KLIK                                                      
                           








5 komentarzy: