sobota, 15 czerwca 2013

coffe with milk

W dzisiejszym poście zdecydowałam się przedstawić wam mały mix stylizacji gdzie główną rolę odegrały leginsy i koszula.
Bawełniane szare leginsy z zamszowymi wstawkami to    nabytek z mojej pierwszej  wymiańki na STYLIO i myślę ze była to transakcja bardzo udana:)
Jasnobeżowa koszula oversize kupiona była dawno temu w sh i trochę ja przerobiłam dodając kilka ćwieków przy kołnierzyku.
W pierwszym zestawie koszulę i leginsy zestawiłam ze złotym paskiem,czarnymi szpilkami i dużą torba w różnych odcieniach brązu.
W drugim zestawie zrezygnowałam z paska, a do koszuli dobrałam krótką czarną klasyczną marynarkę .


    Który zestaw bardziej wam się podoba.

Czekam na wasze komentarze.
   
     Mam na sobie:

     leggings-stylio.pl
     shirt-sh
     shoes-czas na buty
     bag-
     jacket-h&m
 

Chciałabym was też zaprosić na nasze aukcję 
































5 komentarzy:

  1. Śliczne leginsy :) nieco na to nie poradzę ale podobają mi się obie wersję outfit'u

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw i legginsy! Zapraszam do siebie http://in-spite.blogspot.com/ i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta stylizacja jest ekstra. (:

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale jestes szczuplutka! Piękne nóżki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super stylizacja zapraszam do mnie http://welovechocolatecupcakes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń