piątek, 7 czerwca 2013

Chillout :)

W dzisiejszej stylizacji postawiłam na luźny miejski styl
Szorty to kolejna z moich przeróbek starych jeansów, a bluzka z ćwiekami  to ostatni zakup z sh.
Bardzo podobną bluzkę jakiś czas temu widziałam bodajże w New LOOK za jakieś 80 zł a ja za mój zakup dałam coś około 10 zł więc jak zwykle zakupy w sh się opłaciły:)
Buty i torebkę prezentowałam wam wcześniej w poprzednich postach.

Dziś mam na sobie:

blouse-atmosphere/sh
shorts-diy
shoes-new look
bag-sh








9 komentarzy:

  1. ale ty jesteś szczuplutka :) zazdroszczę ! świetna figura ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam w okolicy sh, a jak jest jakiś to nie z markowymi ciuchami lub podobnymi tylko dla starych bab. Fajnie masz. (:




    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna bluzeczka ;) masz super figurę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz, tak na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna bluzka :D
    http://fashion-aga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chanced upon your blog and enjoy reading it! (:

    OdpowiedzUsuń