środa, 30 października 2013

I am again !:)

Hejjjj kochani !:)
Wiem nie było mnie tu bardzo długo ,zaniedbałam ale teraz wracam tu na dobre !Obiecujee !:)
Wszystko spowodowane bylo ,nową szkoła ,dużo nowych znajomych.
Kompletnie inne życie .Więcej lekcji ,wiecej obowiązków.Ale naszczęsice mam teraz wszystko pod kontrolą!:)


W dzisiejszej stylizacji pokazałam jak miejwiecej ubieram się do skzly gdy jest tak ciepło jak ostatnio :)


Spodnie typu boyfriend polączylam z blzuką z neonowymi dodatkami i beżowym swetrem  i torbą .

Do tego dodałam mietowe trampki .
starałam postawić siię na prostote bo każdy  wie,że jest ona najfajniesza !:)

Nazbierało mi sie duzo zdjęc wiec teraz będę dawać posty praktycznie codziennie :)


Czekam jak zawsze na komentarze !:)

I propozycje co mogę zmienić w swoim blogu 

Zapraszam na instagrama i fanpage :)
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz