sobota, 2 listopada 2013

hello october

Witajcie kochani:)

Pogoda dziś za oknem typowo jesienna, zimno i ponuro i aż cieżko uwierzyć ze jeszcze tydzień temu  było prawie 20 stopni .
Dlatego postanowiłam dziś przypomnieć wam że jesień potrafi też być piękna  i CIEPŁA 
pokazując wam stylizacje z zeszłotygodniowego niedzielnego spaceru.

Bluza OBEY to już klasyka moich stylizacji, ale pierwszy raz ja zestawiam z pozornie nie pasującym elementem ubioru jakim jest rozkloszowana spódnica.

Trochę zastanawiałam się nad wybraniem takiego zestawu, ale po przejrzeniu kilku blogów zdecydowałam na ta stylizację i myślę ze ostatecznie powstał ciekawy jesienny outfit.
Kolor spódnicy wybrałam nie przypadkowo gdyż bordo, burgund, fiolet oraz wszelkie odcienie czerwonego wina to hity kolorystyczne sezonu jesień-zima 2012/13, które dodatkowo świetnie komponują się z szarym kolorem bluzy i botków.

Dziś mam na sobie
shoes-n/n
skit-river island
blouse-sh

Ps. Nie uwierzycie pewnie ale przytyłam, prawie  2 kg
W związku z tym moje ulubione kolorowe rurki są już na mnie za szczupłe.


Zapraszam wiec wszystkie chudzinki na moje aukcje allegro, może którejś z was się spodobają





Czekam jak zwykle na wasze komentarze










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz